Wednesday, July 22

Mimpi Yang Kacau

Dalam seminggu dua ni tido saya selalu tak baper nak lena. senang kata tidur cam tak tido la. sebab saya selalu sangat mimpi benda pelik2 n mengarut2. abeh semua citer yang saya baca kat surat khabar siangnya masuk dalam mimpi saya malamnya. sampaikan wartawan hiburan pun saya mimpi. tapi mimpinya mengarut la. tetiba dia jadik kawan saya plak. hehe..

Akibatnya bangun pagi saya rasa mengantuk sangat. saya penah baca kalau kita selalu mimpi otak kita sangat aktif. aktif betoi kan otak saya ni. padahal tak der apa pun saya pikir. tadi dalam kete citer ngan cyn. dia bleh cakap saya tak basuh kaki sebelum tido. ah tak der maknanya. lebih pada kaki saya basuh. kadang2 kalau panas sangat saya siap siram air kat badan lagi. hehe.. tapi mimpi gak. malam tadi siap doa jangan saya mimpi mengarut2 lagi. mengantuk nanti kalau bangun tapi mimpi gak. cam ner nak buat ek?

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker