Wednesday, July 29

Naik Harga

Balik tadi dapat surat dari astro. ingatkan bil cam biasa. sib baik saya tak buang je. selalu bil astro saya tak bukak pun. dapat je terus buang. kalau tak buang pun duk melepek je kat atas meja. memang jarang2 sangat saya bukak. dapat gaji je terus bayar. tak der plak nak tengok2 bil. hehe.. tetiba rasa cam membazir plak astro antar bil kat saya. hehe.. ini aa teknologi. bayar pakai maybank2u mana pakai bil ye tak. hehe..

Bukak2 tengok ianya adalah surat. surat untuk beritahu pakej harga sukan baru. mak oii naik lebih RM10.

Tengok tu. harga asal pakej astro saya RM 59.90 naik jadik RM 71.95. naik RM12.05. iskk.. isk.. tapi bila dah kita hidup bergantung pada benda2 cam tu nak tak nak kena aa bayar kan. itu le susah hidup bergantung ngan org ni. huhu.. nak tak nak kena gak ikut cara dia. kang potong dah tak bleh nak tgk sukan plak. cam tau2 je gaji saya naik. time2 ni aa dia nak naikkan harga. hehe..

p/s : Ayah baru je langgan pakej mustika. dari RM 54.95 tambah mustika jadik RM 67.90. ni tambah kenaikan pakej sukan baru jadik RM 79++. bising aa org tua tu. hehe..

10 comments:

syntheare said...

kak ija, ko xyah amik la sukan tu lagi. Xde org tgk pun. Aku pun dah retired tengok bola haha. Tukar len bleh kan?

crisda79 said...

nak tuko apa plak? pakej metro? hehe.. aku ok je..

syntheare said...

alang2 ko amik jer pakej movie. ko kan nak kaya xlama lagi hehehehee

crisda79 said...

banyak aa ko.. bila plak aku 'nak' kaya ni? movie ek? nanti aku pikirkan. haha..

crisda79 said...

permintaan telah ditunaikan.. aku dah buang sukan then masukkan movies. haha.. nanti masa piala dunia kita masukkan balik aa sukan tu. hehe..

syntheare said...

aiyakk....ko biar btol kak ija. Aku gurau je la. Bukan amik pakej movie tu dah nak kene bayar dkt2 rm100. Aiyaaa.....tapi kalo world cup skrg tb3 ngan rtm pun dah advance.

crisda79 said...

rm85 la. mana plak 100. tak per aa. sekali sekala. kang boring kita tuko yang lain plak. hahaha..

syntheare said...

haaaaa....kan aku dah cakap ko memang kaya. Muahahahahaaa....

syntheare said...

tetiba aku rasa bersalah. Aku tolong ko bayor extra yang ko kene bayar sekarang la. extra rm25 kan.hehe...k tak?

crisda79 said...

la tak per aa. rasa bersalah konon. ngada aa tu.. tapi kalau nak bayo aku suka je. haha..

Lilypie Next Birthday Ticker