Sunday, July 12

Mengalah

Macam biasa kalau malam cuti saya tido agak lewat. maklum aa esok cuti. so bleh aa bangun lewat kalau ngantuk esoknya. kalau tak pun bebila kalau ngantuk bleh tido suka2 hati. kalau time keje takde aa nak suka2 ati tido. pastu tido kat opis bukan selesa pun kan. so seperti biasa semalam saya duk depan tv ngan pintu bilik terbukak. tah apa2 citer semua duk bantai tengok. dalam kul 1 teringat tingkap bilik tak tutup lagi. so bangun untuk tutup tingkap kat dalam bilik.

Tengok2 cik mimi dah tido atas katil saya. duk tengah2 katil plak tu. huhu.. saya nak tido mana..

Maleh nak kacau cik mimi tido. akhirnya saya mengalah la. saya tido kat atas sofa je semalam. sedey. huk.. huk.. tu sebab arini cuti. kalau tak cuti saya dah angkat dia tido luar dah. saya tak suka orang or kucing or sewaktu dengannya kacau saya tido kalau esoknya keje sebab rasa tak pueh tido. lagi aa tido impit2 ngan cik mimi. kang tertindih ekor manjerit plak. haha..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker