Sunday, July 12

Tukar Layout

Akhirnya selepas berpinar mata membaca coding2 serta baca pelbagai tutorial untuk cantikkan blog so saya dapat aa menukar layout blog saya ni. cantik tu tak la. but lain sket aa dari dulu. susunan still pakai 3 kolum. kolum2 kat sidebar tu saya dah buh kotak. nampak tersusun sket. background plak saya tukar gambar lain. bagi yang biasa ngan facebook saya, gambar ni gambar yang sama dengan gambar profile saya kat facebook. saya just edit sket buh add blog saya kat bawah tu.

Header pun saya tuko. maleh nak carik gambar lain so saya bantai je gambar yang jumpa kat dalam my picture kat laptop ni. edit sket lebih kurang. done! since laptop ni agak baru tak banyak sangat gambar. tapi kalau pc opis memang berlambak2 gambar. tapi nak updated layout blog kat opis cam tak baik plak kan. banyak keje nak buat. kang 1 hari tak buat keje duk menggodek blog je plak. anyway ni pun ok aa kot. kang bebila jemu saya tuko aa lagi.

p/s : Untuk yang selalu & rajin datang ke blog saya tq very2 much sebab sudi baca repekan2 saya kat sini. i Love u lah! huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker