Wednesday, December 17

Apis Nyaris Jadik Giler

Feedback entry Untuk Apis. ari selasa 9hb saya dapat satu msg dari apis. katanya

"EIJA!! TERIMA KASIH BYK2...SAAAAAAAAAAAAAYANG KO!"

hehe.. sajer aa buat2 tanya kan. padahal dah tau adiah tu dah sampai kat tuan punyanya. sampai 2 3 msg dihantar semata2 nak ucap tq kat saya je. yelah saya dah pesan awal2 kat dalam adiah tu jangan cakap apa2. so apis tak abeh2 cakap tq je kat saya. tak terkata agaknya. haha..

"Terima kasih lg sekali! Arini aku btol epi."

memang dia giler aa aritu. dekat seminggu gak lah dia giler. padahal apa je yang saya kasi pada dia. benda2 simple je.

Khamis 10hb saya YM ngan apis. dia cakap dia pakai adiah yang saya kasi pada dia. saya tanya sapa lagi yang tau pasal adiah tu. jawabnya semua org dah tau. rasa cam nak citer je pada semua org yang dia dapat adiah. huhu.. excitednya mamat ni. pas ni tak moh kasi adiah dah aa. hehe..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker