Thursday, December 4

Tengok Orang Merempit

Tarikh : 23 Nov 2008
Tempat : Sepang International Circuit

Tetiba dapat e-voucer free dari jobstreet. e-voucer untuk pi tengok A1GP kat sepang. tak penah pun tengok race kat situ sebelum ni. sebelum2 ni penah gak dapat e-voucer cam ni. tapi tak penah nak ambek port. tah naper tetiba kali ni cam excited nak pegi plak. kebetulan adik datang so ajak dia pi sekali.

Yey! akhirnya kitaorg sampai gak kat sini. selalu sangat lalu kat sini. lelagi time2 taskforce suka buat meeting kat negeri dulu. bleh kata tetiap bulan saya jadik driver ira untuk antar pi airport kul 6.00 pagi. duk asyik tengok je. so kali ni gagah nak masuk.

Saya pi ngan adik, ina n wawa. pi satu kete je. ngan kete ina. berkumpul umah dia pastu pi sama2. Kitaorang sampai dah kul 11.00 pagi. punya aa ramai nak redeem e-voucer tu. maklum aa free kan. dah ada yang free wat per nak bayar plak kan. so dengan gagahnya kitaorg beratur sebab nak gak masuk tengok race tu.

Masuk je dah kul 11.30 pagi. punya aa ramai org. sesak napas saya tengok orang ramai2 ni. race dah mula pun. sebab kitaorg sampai dah lambat so terjenguk2 lah untuk carik port nak tengok. masalahnya org yang dapat tempat pun berdiri. dah tak tau mana kosong mana penuh tempat duduk nya.

Akhirnya dapat gak port bagus untuk tengok. syiok gak. lain kali bleh aa pi F1 plak kan huhu.. bila lah nak kaya ni..

Time ni dah abeh sesi pertama waktu pagi. petang race mula kul 3.00. yang penting malaysia bukan top 3. no baper saya tak tau. cakap cam cakap dalam kelambu. tak dengar butir pun.

Ni aa kete team malaysia. nama pemandunya fairuz fauzy. dari berita yang saya dengar malaysia dapat tempat kelima selepas race kat sepang tu. lepas ni race kat A1GP Taupo, New Zealand on 23 - 25 January 2008. sapa2 nak pegi bleh aa tempat tiket. 2 tiket tau. tiket kapal terbang ngan tiket masuk circuit. kalau saya kaya time tu insyallah saya pegi. haha..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker