Tuesday, December 16

Jalang2 di Ganu

Adik balik sorang ke terengganu 12hb. saya ikut la. lagipun nak pi kenduri umah linda. pi time menyambut. masa kat n9 gatai tak nak pi. yang jauh ni plak gatai nak pi.

Selamat Datang Ke Terengganu


Sampai Kuala Terengganu dalam kul 5.30 petang. singgah solat jap kat masjid terapung. tak der aa cantik sangat masjid ni. may be sebab dah lama kot. cat dah ada yang tanggal2 dah.

Pi pasar malam untuk beli makan malam. nanti dah malam maleh dah nak kuar. saya makan bubur nasik. orang sana panggil nasik air. org utara panggil moi sup. sama je semua tu. rasa pun sama. Lepas berborak2 sambil menjeling2 TV. tido la.


Esoknya aktiviti utamanya adalah bersoping2. macam biasa tujuannya adalah kat pasar payang. kata nak carik kain sutera batik kan. mak oii.. syiok nya soping kat sana. murah dan banyak pilihan. kalau saya duk ganu maunya tetiap ari saya pakai baju batik sutera. tak yah tunggu ari khamis.

Cantik kan korang. rasa nak beli semua je. bila aa nak kaya ni..


Balik Pasar payang terus berkejar2an ke umah mak mertua linda. ada majlis menyambut menantu. tantik linda. berseri2.

Termenyibuk di dalam gambar linda n berry ngan opismate diorang. tak per. saya memang suka menyibuk2 ni. haha.. anyway selamat pengantin baru linda. semoga bahagia hingga ke syurga.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker