Wednesday, December 17

Meeting Sambil Berparti

Tunggang terbalik entry saya ni ek. bantai lah kan. janji updated. isnin aritu ada meeting SKT seksyen ngan celebrate birthday 3 org iaitu timot, ira ngan abg awi. tapi timot jer sorang ada. yang 2 lagi cuti.

Inilah kek nya. sedap ooo.. saya aritu makan kek je. tak moh makan bihun sebab dah kenyang.

Klik! Klik! haha.. jangan jeles gambar saya paling jelas coz saya paling depan. ni gambar masa makan. masing2 tunduk je makan. saya je tengah menunggu kek sebab tak nak makan benda lain.

Huh! nampak sangat orang tak sabo kan. siap angkat2 pinggan lagi tu nak mintak kek kat birthday girl. yang tengah potong kek tu lah timot, birthday girl aritu.

2 comments:

ud@cit said...

rindu kt korang sama2 sambut besday... besday aku 2009 x tau ade sambutan ker x kt cni...
dh la johor 1 jan pun x cuti...
mcm nak lari jap 1 jan kija di putrajaya... so kira cuti... ahaks!
miss u kak ija... miss u ols...

crisda79 said...

1 jan tak cuti aa ok. bleh sambut birthday apa..

Lilypie Next Birthday Ticker