Thursday, May 7

Makan2 di Kedai Misteri

Seperti berhari2 sebelum2 ni duk asyik aa berjanji2 tetiap ptg nak makan laksa. huhu.. dah lama tak makan laksa kakak uniten. tah bila aa dapat makan lagi. asal janji je jalil sure mungkir. huh! ayat kamus dewan bahasa edisi 2 haha.. memang ko ni janji palsu aa. semalam balik umah dah tanamkan dalam diri tak moh makan. yelah saya kan on diet. mana bleh makan. nanti gemuk. huhu.. takut sangat gemuk. tetiba budak gemuk tu.. eh silap haha.. budak yang tak baper nak gemuk tu tepon meroyan2 kat tinge saya cakap lapo bagai. so pi aa temankan dia makan. dah aa ajak org makan tapi nak makan kat mana pun saya kena decide ke? lain kali kalau tak tau nak makan kat mana jangan ajak aku. huhu.. emo tetiba.

saya : kita nak makan kat mana ni?
jalil : kita makan kat kedai atas bukit.
saya : kat mana tu?
jalil : dekat2 ngan petronas tu

OooOO.. so saya pun drive je aa ikut arah panduan yang diberikan. tetiba jalan masuk dia menakutkan. curam je. pastu masuk kat tempat yang gelap2 je.

saya : kita nak pi mana ni?
jalil : tempat makan la
saya : awat gelap n menakutkan je
jalil : tempat sedap harus aa misteri sket.

huh! banyak aa ko punya misteri. ye kawan2 nama kedai itu saya dah lupa. tapi kedai dia agak cantik la. ada gak aa org. tak der aa kosong je. ada tempat makan duduk bersila lagi. kitaorg sampai tu tinggal 1 wakaf bersila. so dengan berlari2 kejar nak tempat tu. macam aa ada org nak rebut. haha.. ada saya ambek gambar tapi golap. tak yah tempek aa kan. bukan nampak apa pun. huhu..

Saya cakap kat jalil nak minum air pelik2 malam tu. tapi tiap kali order je semua tak der stock. so terpaksa la minum air kiwi sajer. sedap! orang kuat makan memang semua sedap je kan huhu..

Ini lah budak kuat makan tu. dia minum air asam apa tah. abeh dia minum. sedap aa tu. hehe..

Kitaorg makan nasik ngan telur bistik ngan tomyam ngan kerabu perut. bleh aa. tak der aa sedap melampau. bleh aa untuk alas2 perut. haha.. alas ke? abeh gak sepinggan nasik dalam on diet2 tu. jalil siap tambah 1 pinggan lagi tu. abeh aa diet saya..huuuu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker