Thursday, May 21

Part 1 - On The Way

Ramai yang dah tau esok saya n family akan pi bercuti. tak sabo ni. oleh kerana semua benda saya yang book sendiri n bayar pun sendiri so arini saya kena call semua benda2 yang dah book tu untuk konfemkan balik booking. baru sat tadi go holidays call (saya book hotel lalu go holidays air asia) dia tukarkan hotel kitaorg sebab hotel yang dah booking tu ada prob. tengah buat maintainance. tak kisah la. as long dia tak cancel terus n upgrade for free. gile nak suh tambah bayar. hehe..

Check list!
1. hotel *settle
2. flight pergi balik *settle
3. pengangkutan kat tempat percutian *settle
4. tiket cable car *settle
5. island hopping *settle

Malam ni akan packing barang2. first time bercuti dengan family ni. selalu bercuti ngan kawan2 je or ngan x bos hehe.. yang sudah semestinya bawak diri je kalau pi. kali ni bercuti dengan arrangement sendiri. harap2 semua berjalan dengan lancar. amin.. ya kawan2 saya sudah sedia untuk bercuti. family akan datang malam ni. flight tengahari esok. doakan saya selamat pergi, semasa percutian dan pulang semula ke putrajaya. amin..

4 comments:

syntheare said...

lagi satu ko lupa nak listkan

souvenier nak bawak balik untuk kawan2 especially housemate hahaha....

crisda79 said...

tu bukan entry on the way. tu entry semasa percutian. hehe.. aku tak lupa punya la hosmate aku tu.. eh apa kaitan hosmet aku ngan ko ni? haha..

syntheare said...

aku adalah jiran ko yg belah kiri duk ramai2 tu.

crisda79 said...

wah.. sudah maju jiran aku tu rupanya.. pandai baca blog. hahaha..

Lilypie Next Birthday Ticker