Monday, May 11

'Memeras Ugut' Angkel Kamera

Tadi tengahari lepas tolong bayarkan kete adik kat rhb bank saya ngan ira telah melarat2 ke alamanda. konon2 nak makan n cuci filem je. tapi lain plak jadiknya. ira telah terbeli kamera ye kawan2. dia salahkan angkel kedai tu sebab menghasut dia beli kamera tu bley haha.. sian angkel tu tau. dia tak salah. ko yang gedik nak beli sebonaih. huhu..

Membeli ngan saya adalah sangat best sebab saya suka tekan org kedai tu. tak caya tanya jalil. hehe..tak dapat kurang harga akan dapat banyak2 barang free. haha..

ira : naper dulu ko takder suh cina kedai hp tu buh cover kat tepon aku?
saya : dulu aku tak baper pandai lagi. la ni dah terer 'memeras ugut'. haha..

Ira beli kamera jenama lumix panasonic. org dah jadik mama kan. kena ada kamera nak ambek gambo anak. hehe..

2 comments:

syntheare said...

Dah ada kamera senang la....leh suh ira wat blog la...kan ira dah maju setapak sekarang dah ada facebook :)...suh dia wat tau blog dia. Nanti kat meeting aku raisekan cadangan ni kat pengarah hahahaaa...

crisda79 said...

hahaha.. cadangkan aa kat cik mat dalam meeting sat gi.. alah facebook dia tu pun aku yang daftarkan. tak per aa kawan2 punya pasal kan.. nanti aku peras ugut dia buat blog plak. huhu..

Lilypie Next Birthday Ticker