Friday, May 22

Part 2 - On The Way

Bangun awal solat subuh. tapi pastu tido balik. saya dengar ayah ngan cik dee pi beli makanan. so matikan diri je. haha.. kang kena banjer plak. dalam kul 8.30 cam tu bangun. siap kemas2 baju semua masukkan dalam beg. barang2 mak pun saya suh dia tukar beg masukkan dalam beg troli cyn. senang sket nak bawak. tarik je. baju ayah ngan mak satu beg je dah muat. tak banyak sangat bawak baju coz katanya nak beli baju kat langkawi.

Dalam kul 10 pagi mak bz masak2 nasik sebelum nak gerak. flight kitaorg kul 2.05 ptg. so dalam pukul 12 cam tu dah kena ada. oleh kerana saya n cik dee dedua buta jalan so kitaorg telah bertolak agak awai iaitu dalam kul 11.15 pagi. giler awai sampai. belum kul 12.00 dah sampai. konter check in pun blum bukak. tak per aa. biar cepat jangan lambat. eh peribahasa apa ni? haha..

Ini aa boarding pas saya. 3 je. saya pi ngan mak n ayah saya. lagi 2 orang cik dee n cik kim pi malam sket. coz cik kim tak dapat cuti jumaat tu. so dengan itu cik dee telah dikerah untuk pergi dengan dia pada malam hari jugak.

Tengah makan kat medan selera LCCT tu. makan mee tak sedap. makan sepinggan 4 orang makan pun tak abeh. haha..

Tengah tunggu time masuk. sambil2 tu baca surat kabo n tengok2 orang. mak siap intai2 pesen baju org lain. siap banding2 n cakap nak buatkan kitaorg baju cam tu. tau aa tukang jahit kan. haha..

1 comment:

Cheritera Kami said...

ooo...kau g ngan mak ayah kau je..adik2 kau tak itut ker?

Lilypie Next Birthday Ticker