Thursday, March 19

Tag By Elcy

Bukak blog elcy, nampak dia jawab tag. dalam tag tu cakap kena tag 6 orang yang lain. saya tau dah mesti saya kena. siap tulis I Love U^^ lagi. haha.. tau aa saya rajin buat tag. terus sayang kat saya ek elcy. oklah2 saya sayang awak jugak la cam tu..haha..

Tag's instruction:

Go to your photos folder in your computer. Go to the 6th folder of photos. Go to the 6th picture in that folder. Put the picture on your blog and a description of it. Invite six friends to join the challenge. Link them in your blog and let them know they have been challenged.

Ni lah dia gambarnya. terkena plak ngan gambar ni kan. gambar ni gambar saya bersama2 ngan bos gacos n his wife serta bebudak gacos. dari kiri jalil, saya, nora, dr azim, dr azim's wife n iryd. gambar ni masa kitaorg pi lawatan skim strata kat Batam, indonesia. gambar ini telah diedit oleh en. jalil salah seorang budak gacos. cantik tak? haha..

Nak kena tag 6 orang kan. tapi saya nak tag 2 orang je. cyn ngan dee. tak bleh? eh suka ati saya lah. haha..TQ

2 comments:

elcynthia 엘신티아 said...

yay!! kalau tag je..mesti ingat Eija! hahaha... lawa lah gambar tu..siap kena edit lagi! ^^ okaylah...lain kali kite tak tag Eija lagi lagi lah okeyy... jangan marah^^. selamat bercuti di hujung minggu

crisda79 said...

jangan aa cam tu.. tag aa lagi, kalau tak der idea nak updated bleh jawab tag je. haha..

Lilypie Next Birthday Ticker