Tuesday, March 10

Melawat Melaka Bererti Melawat Malaysia

Ayak.. lamanya baru nak sambung citer pasal melawat melaka ni kan. arini baru terbukak ati nak sambung. hehe..wah tajuk tak ingat2. sebenarnya saya nak citer pasal saya join bebudak research membanting otak aritu. alang2 dah datang melaka kan. so kitaorg pun ambek kesempatan melawat2 melaka. padahal masing2 bukan tak penah pegi pun. yelah dulu pi ngan orang lain. kali ni pegi ngan org lain. feel dia lain maa.. huhu..

Memula pi melaka mesti pegi A Famosa. alamak teciknya saya. excited katanya nampak A Famosa. siap panjat2 lagi.

Kita kasi close up sket. alamak dah besar gambarnya tutup muka plak. tu dalam plastik tu saya beli untuk mak. nak tau apa? nanti ek dalam entry lain saya citer.

Kita try sekali lagi. ha kau. gambar paspot kata jalil. saya beria2 nak bergambar kat A Famosa ni. "kang org tak caya aku pi melaka" kata saya pada jalil. haha..


Kitaorg gak sesat barat kat jonker street. sempat aa menyusur jalan2 kat situ. agak menarik tapi sebab barang yang kitaorg nak beli tak der terus jadik tak menarik.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker