Saturday, March 14

Lewat Sudah..

Apa aa yang saya buat tak tido2 ni. may be mengenang nasib diri kot. haha.. sebenarnya saya duk mengenangkan esok nak kena tido umah orang ni. malehnya aa nak tido umah orang. lagi2 umah orang kawen. sepupu saya akan bersanding dan berkenduri ahad ni. dia dah kawen bulan 12 tahun lepas tak silap saya. oleh kerana saya paling dekat dengan kedudukan majlis makanya saya telah bertugas untuk menemankan serta menghantar mak ke rumah pak tua saya tu.

Mak ajak pegi petang tadi. huh! tak der maknanya. jem punya pasal dari putrajaya saya bertolak pukul 5.05 tadi saya sampai pukul 7.00 mlm kat hentian pekeliling. rasa nak patah kaki ni menekan cluth. sib baik dah kautim baik sebelum tu ajak mak pegi esok pagi je. ramai sangat org balik kg kot. yelah kan dah mula cuti sekolah. saya ni sangat maleh nak tido2 umah org. ingat esok macam nak hantar je mak pastu balik. nanti ahad datang makan kenduri n ambek mak je. bleh ke agak2 cam tu? bleh.. kang nanti saya kawen org pun buat cam tu gak. abeh saper nak nolong ni haa..huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker