Thursday, March 19

Putrajaya International Hot Air Ballon

Arini (19/3) sampai 22/3 ni ada putrajaya international hot air ballon. saya nak pi.. wah macam best kan. masuk free yer kawan2. mula kul 7am sampai 7pm je. malam tadek. dia buat kat car park mellinium monumen kat presint 2. dari apa yang saya baca ianya dibuat sempena meraikan sambutan hari wilayah persekutuan. ada 25 balloonists dari 20 negara ambek bahagian seperti perancis, jerman, Jepun, Belgium, Thailand, New Zealand, korea selatan, filipina, United States and Indonesia. first time ni nak try. ada berani? beranii..!!! sapa nak ikut?

6 comments:

syntheare said...

masuk free tu masuk gi mana? masuk kawasan pameran ke masuk kat bakul belon tu? kalo sumer free aku nak gi gak...

jalilsalleh said...

aku nak join gak, bila nak perginya? jom...jom...

crisda79 said...

korang ni pantang free.. cepat je nak ngeko.. haha.. jom aa sabtu ke? tapi ramai org.. nak kena bersabar aa sket. org2 tak sabo cam jalil payah sket kot. haha..

jalilsalleh said...

hohoo mmg saya tak sabar n petang khamis tadi terus gi tengok, kalau nak tgk mmg la free tapi nak naik kena tiket rm10 dia akan terapung aje tanpa bergerak dlam 5-10 minit pada ketinggian double puncak monumen alaf baru la lebih kurang, tiket jualan bukak start jam 7pagi, rasanya kalau nak naik kena beratur untuk beli tiket jam 530 pagi agaknya..so siapa yang nak belikan tiket ni???

jalilsalleh said...

lupa lak nak bagitau masa terbang antara jam 9-11 pagi sahaja sebab belon ni demam n cannot be expose too much to the sun heat..so calon paling sesuai untuk beli tiket ni aku cadangkan adalah CYNTHIA...[balas dendam lagi], belah pagi tu kalau rasa nak tgk belon dari jarak dekat akan ada satu sesi yang mana photographer akan dibenarkan masuk kedalam kawasan kandang tu...wahhh aku boleh jadi pekerja bakti kat situ

crisda79 said...

esok pepagi CYNTHIA kena aa pi beli tiket kalau nak naik. bleh kan? haha..

Lilypie Next Birthday Ticker