Monday, March 16

Gelagat Mimi Sharina & Jay Chou

Satu malam saya ni nak solat. mimi sharina ngan jay chou duk la sibuk2 main kejar2 dalam bilik saya. 2 makhluk tu suka sangat main dalam bakul kain kotor saya. oleh sebab saya nak solat n dah pakai kain semayang maleh nak kuarkan diorang. so saya jerit je,

"mak long nak solat, kalau korang kacau mak long solat mak long cekik korang..!!" jerit saya. pas saya cakap cam tu saya terus je solat.

Dua beradik yang terkedu dengar saya menjerit. huhu..

Lepas beri salam saya tengok dua2 makhluk tu duk diam sambil tengok saya duk atas sejadah. diorang tak kacau saya pun. duk ralit tengok saya solat agaknya. dengar kata jugak budak2 ni rupanya. menakutkan kot jeritan saya. haha..

4 comments:

syntheare said...

Bukan Jay CHOU la kak ija....jay CHOW hehehe.....dia ada pertalian darah dengan Chow Yuan Fatt ngan Chow Sing Chee....baru la glamer secara dengan artis hehehehe....

syntheare said...

pembetulan....bukan secara...tapi sedara..opsss...bukan sedara, tapi saudara hahahaaa.....

jalilsalleh said...

lorrr ingatkan syn nak tulis setara tadi

crisda79 said...

aku mengeja ikut sebutan la..

Lilypie Next Birthday Ticker