Tuesday, March 24

Kelaparan

Sebu rasa perut. nak masak tak der apa kat umah. tinggal ikan bilis ngan beras n bawang je. sangat sedih kan. dah lama saya tak masak waktu malam. so dah lama gak aa saya tak beli barang2 dapur. tak masak kan. wat per beli. kang layu n buruk cam tu je. tapi malam ni langsung tak der nak makan apa kat umah. melepek2 ngan cyn coz perut agak sebu sebab kosong. nak kata lapo tak der plak bunyi2. tapi sebu sebab rasa perut kosong.

So kitaorg decide nak makan mc D. eh kena boikot ek. tak per aa. darurat kan. kira bleh aa. so oleh kerana maleh nak kuar so kita tepon delivery. lepas ambek butiran semua tetiba dia cakap "kat tempat cik tinggal tak der delivery service cik, maaf yer" adeh! terkojut perut den. haha.. tapi cam tau dah. coz sebelum tu jalil dah cakap kat alamanda tak der delivery. ok jangan putus asa. kita try pizza hut plak. eee.. anak sapa aa maleh sangat ni.. pizza pun sama. kat alamanda tak der delivery. huk huk.. sian tak kitaorg. akhirnya masing2 makan biskut cicah neskepe je. sedih nyer. rasa cam orang mesken plak. sib baik biskut jacob tu mahal. haha..

4 comments:

cik-imah said...

sekuk jacob pun kena boikot apa?

crisda79 said...

ye ke? dah darurat. tak per. haha..

cik-imah said...

ye la.. skang dah murah giler sekuk tu. aku tgk kat mydin, 2 tin xsampai 10 hinggit pun. sblm ni 1 tin jer dah belas2 hinggit. bagus xingat diaorg biokot. mujur aku xmkn sekuk tu.

aku layan oreo jer
putar, jilat, celup..

hahaha..

crisda79 said...

aku terpaksa je.. kalau tak mana pandang biskut2 ni.. aku makan benda2 mahai je. huhu..

Lilypie Next Birthday Ticker